CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 15 June 2011

rasa tak best

:(

tgk icon dah tau aku sedang bersedih kan ? 
tak tau sedih sebab ape . banyak problem tau . 
sekarang aku rasa malu masuk bilik kat asrama ney sendiri wlaupun aku dah daftar sebagai penghuni bilik .
dah tu kena duk dgn senior , sape yg nak ! dah la sombong nak mmpus . bajed lawa .
laen la aku , bajed top .  

tak tegur aku sepatah pom . jadah haram punya senior . baru part three dah sombong . lau part five six nanti tak tahu la . agaknya dah dismissed kot !

eii . mintakmintak dia bace blog aku ney .jap g aku tampal besaubesau kat locker diorang yang tak berapa nak cute tu tentang kewujudan post sal diorang ney .

nama penuh pom aku tak tahu . yang aku tahu kak mira asal selangor . kak nisa asal johor . bajed !

aku asal terengganu la weyy . anak dara jati terengganu tau . mkn budu belacan dpn TB je . tade bajedbajed cm kakakkakak senior touh !

hahha .

p/s : saya sayang zikrillah killah :)))

No comments:

Post a Comment

~penyampaiberita~